Underbart med Sol !!!


Ännu en dag i Tokyo, men idag står solen högt på himlen och det känns helt underbart.
Gud vad man saknar solen och värmen!
JAG är verkligen ingen vinter människa :( Tycker det är kul när det får vara mycket mycket snö....men hur ofta får vi ha det så i alla fall vi som bor i södra sverige?!   

Näää jag ÄLSKAR våren och sommaren med alla dofter, färger, blommor, bruna kroppar och leende människor ;)

Har ni tänkt på hur vacker man är när man LER!!!!!!  ALLA är vackrare när man ler, så det borde man verkligen göra oftare tycker jag.

Jag trivs fortsatt här i Japan, men gudarna vet hur mycket jag saknar min familj nu.

Att kärleken kan vara så stor. Är HELT UNDERBART !!! Så Roberto, Felicia, Antonio & Vanessa glöm inte att jag känner som Felicia skrev till mig.

- Jag bär era hjärta med mig, jag bär dom i mitt hjärta.
Jag är aldrig utan dom, vart jag än går, går ni mina kära.
Jag behöver egentligen inte se världen för ni är min värld och ni är 
min sanning,ni är roten till roten och himlen över himlen i det träd som kallas livet.
Jag bär era hjärtan, jag bär dom i mitt hjärta vart jag än befinner mig !!!

Te quiero Anna.


Till alla er andra vill jag bara säga, lev med kärlek i era hjärtan och hoppas ni får en underbar söndag.

Många varma kramar Anna.

Nu väntar mig ännu ett äventyr i Tokyo :-)

Sayonara.



Kommentarer
Postat av: sussi

Hej söta Anna Låter som om du har det underbart i Japan..Blir lite avundsjuk måste jag säga...Passa på och njut och ha det trevligt kramar sussi

2009-01-25 @ 10:47:25
URL: http://superwoman.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0