Trött efter 0 timmars sömn :(



Så har man då varit ute på nya äventyr, och dessutom överlevt UTAN någon som
helst sömn i natt !!!

Jag kan säga att det är tur att jag har min man Roberto, för utan honom hade det
om möjligt varit en ännu jobbigare natt. Han var snäll och ringde mig till mitt rum
så att vi kunde prata riktigt länge :)

Han är verkligen min klippa !!!
Alltid så lugn, omtänksam & kärleksfull. Han slutar aldrig att peppa,
stötta & TRO PÅ MIG & för det så älskar jag honom från djupet av mitt hjärta.

Te quiero para siempre mi amor <3  Snart är jag i din famn igen.
Åhhhh det ska bli så skönt  ;)

Jag kan ju inte säga så mycket om det som händer här i Japan men
vi ska få några enstaka lediga dagar, när vet jag inte ännu. Men DÅ kommer jag ge mig ut och sedan
rapportera ALLT jag upplever och ser till er !!!

I Kväll tror jag att vi alla ska försöka att gå ut och äta i alla fall och det ser jag fram emot,
det är skönt för vi skrattar väldigt mycket tillsammans.

Joooo just det, idag kan jag säga att det har varit iskallt här och faktiskt SNÖAT lite grann -
NEEEEEJJJJJJ det får inte komma snö !!!! Jag har hellre kallt vårväder som det varit hitintills hahahaha.


Kanske man skulle hoppa i ett bad och fixa till sig nu ??? JA, det låter riktigt skönt :)

Skriver snart igen, ha en underbar lördag.

Tusen varma kramar från

Anna in Tokyo ;)

 

Kommentarer
Postat av: Kia

Tips: passa på att utnyttja massage om hotellet erbjuder såna tjänster, det gör de flesta. Det kan man få på rummet så du behöver inte ens gå utanför dörren. Ha det så skönt! kram

2009-01-24 @ 09:50:16
URL: http://kiasopran.blogg.se/
Postat av: Pia Book

Hej Anna!

ja, jag hör att ni har det riktigt roligt där...

Det ska bli så kul att se det sedan på TV!

Ha det så bra nu i Tokyo och vi hörs senare på msn.

Puss och kram Pia

2009-01-25 @ 14:27:03
Postat av: Ninni

Din man kände en tjej som jag bodde ihop med en gång i tiden, hon var blond och hette Jessica och vi bodde i en trea i Högdalen. Vi fick åka med i Robbans röda sportbil, tror det var en Toyota Celica. Minns att jag tyckte att han var jättegullig och snäll! Tyckte det var kul att se att ni hade slagit era påsar ihop! :-)

2009-01-25 @ 16:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0