Ojojoj det händer grejer i Japan ;)

Måste bara säga till att börja med att detta blir mitt andra försök, till att skriva mitt andra inlägg här i bloggen!!!

Hängde ni med nu?

Förklaring: Då jag är ett data pucko..... nääää det e jag egentligen inte.  Men ändå så råkade jag trycka på något som blev fel???? VAD, vet jag inte! Men mitt långa och faktiskt fina, om jag får säga det själv? Inlägg FÖRSVANN!!!!!!!!

Skulle vilja skriva ett fult ord, men jag avstår ;)

Så istället skriver jag bara att det har varit en otroligt spännande dag här i Japan.

Kommer skriva mer om det IGEN, åhhhhh i morgon istället då jag nu har hunnit att bli både trött och faktiskt sur på mig själv för att jag klantade till det, men men :)

Vi är ett glatt gäng här i Tokyo, eller........ja kanske inte ALLA hela tiden.

Det finns faktiskt dom som vill bestämma sina egna synktider  & inte gillar att vänta osv.
Och det är för mig i alla fall otänkbart att inte göra det som produktionen har bestämt och försöka att vara lika tålmodig mot teamen som jobbar på plats för att det ska bli grymt bra Tv och hela tiden servar oss med fina, spännande & roliga uppdrag. Men men det är väl det som gör att det blir dynamik i gruppen såväl som i programmet, får man hoppas i alla fall.

Som ni förstår så är det ju inte en dans på rosor hela tiden här i Japan :)

Det tuffaste här är också att vara i från min underbara ljuvliga familj.
Jag saknar dom så att hjärtat känns som att det brister och jag kan inte vänta tills jag får pussa på dom och krama dom igen :)
Fast man ringer, smsar och snackar via facebook och msn och har hotellrummet FULLT med foton på dom så känns det som att man går sönder utan dom!

ÄNDÅ, vill man så himla himla gärna stanna: Snacka om att vara FÖRVIRRAD!!???!!! Hahahahah det är ju faktiskt helt sjukt ;)  men men det är ju en gameshow och man har ett underbart liv att komma hem till, när man väl kommer till den punkten att man åker ut, hahahaha.

Och tur är väl det??? Jaja som man säger den som lever den får se :)


Nu orkar jag inte skriva mer vill bara avslutningsvis, TACKA ni gulliga som faktiskt hittat mig här hihihihi, för era gulliga kommentarer, dom värmer ska ni veta.

Må så fint & lev med kärlek.

Stor varm kram Anna.



Kommentarer
Postat av: Rebeka Negeri-Sima

Det låter som att du har det bra mitt i allt kaos :-) och eftersom du inte ville skriva det fula ordet så gör jag det "jädrans". Må så gott! Kram från ett snöblandatregn-stockholm-i-mörker/Rebeka

2009-01-22 @ 18:53:02
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Hej, vilken fin blogg du har! :)



Kram Mimmi

2009-01-22 @ 20:05:32
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
Postat av: Pia Book

Hej Syster!!!

Blogg???!!! :) va kul att du skriver här.

Förstår att det är jobbigt att vara ifrån familjen, men snart är du hemma igen!!!

Kör över dom alla hahahahahaha och kom hem med pucklan :)



Stor kram Syster Pia

2009-01-22 @ 22:49:34
Postat av: Marie Hj.

Vad kul att du oxå har fixat en blogg =)

Jag kommer tillbaka snart igen...

2009-01-22 @ 23:20:30
URL: http://batgirlsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0