Häftig dag i Tokyo.



Hej hej!

Idag har varit en fantastisk dag i Tokyo, kan ju tyvärr inte alltid berätta exakt vad vi har fått göra här i Japan :(
Men det kommer sen.

Jag kan bara säga att det har varit så mysigt och givande med mycket mycket trevligt sällskap!

Med tanke på hur förnedrande gårdagen var.  Ja ni skulle bara veta!!!
Så behövdes en sådan här dag hahahaha.

Man får inte vara finkänslig när man medverkar i det här programmet för det som vi blir utsatta för e helt galet ;)
Man behöver inte oroa sig för  att kläder, hår och smink måste vara gala......nääää då är man ute och cyklar.Så
" ful" som jag är i det här programmet i vissa situationer hahahaha har jag nog aldrig varit, men det är sjukt kul att bara få vara allmänt knasig och bara släppa loss
med en massa galna saker. Och faktiskt bjuda på att se helt galen ut, det känns faktiskt befriande på något sätt.

Igår åt jag middag med Tore och Marie Picasso på en Italiensk restaurang här på hotellet, det var både trevlig och gott.
Jag har faktiskt bara ätit japansk mat sen jag kom hit förutom 2ggr då det blev kyckling på Mc och kyckling på KFC hahaha vad kan jag säga??? Jag älskar kyckling ;)


Ska bli spännande och se vad som väntar inför kvällen nu. Men först blir det ett bad och sen ska jag se om jag får in lite bilder här ifrån Japan :)


Många varma kramar sålänge
Anna.



Kommentarer
Postat av: annica

låter som du har det mysig gumman! ser fram emot bilder, kram

2009-01-23 @ 11:51:52
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Karin

...du fota lite Japanska naglar...i want them..

pöss ..miss u

2009-01-23 @ 12:16:27
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Giulia

Det låter så spännande !!

Önskar också jag kunde dra på äventyr andrasidan jordklotet =)



hade braa

2009-01-23 @ 12:31:57
URL: http://giuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0