Älskar TOKYO!!!



Har nu varit i Japan ett tag och det är ett land som imponerar på många sätt.

Men det som man blir så glad över är bemötandet av människorna här, dom ler och bockar och bugar hela tiden.
Dessutom så hälsar dom ALLTID, fnissar och håller handen för munnen, SÅ GULLIGA :)

Sen att alla springer omkring med munskydd, betyder inte som jag först trodde på att dom hade bacillskräck utan det gör man när man själv är dålig och så att man inte ska smitta sin omgivning!!! Snacka om respekt och hänsyn, otroligt imponerande, tycker i alla fall jag.

Nej nu ska jag iväg på ett litet äventyr ;) Men jag skriver igen snart var så säkra.

Pussar & kramar 

Anna.

Kommentarer
Postat av: therese

Åh vad roligt att du har skaffat en blogg!

Jämt när jag är ute så kommer det fram folk(oftast berusade killar) och säger att jag är så lik hon som dansar..Och det är alltid DIG dom menar! Haha jätte lustigt! Men det tar jag som en komplimang, för du verkar så glad och trevlig jämt, alltid leende och vänlig!

Så nu vet du det iaf..

Hoppas du har det bra där borta på andra sidan jordklotet!

Kram Therese

2009-01-23 @ 06:00:06
URL: http://thereseberggren.blogg.se/
Postat av: Kia

haha, ja de skrattar mycket, japanerna. Vi har goda vänner som väckte mycken muntration när de var i Japan. Ingen i familjen, de är 5 st, är kortare än 1,80, de slog ju i huvudet var de än kom... och japanerna höll på att skratta ihjäl sig...

Och du, det går ju riktigt bra att blogga ;)!

2009-01-23 @ 08:16:22
URL: http://kiasopran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0