Äntligen lite bilder från Japan !!!



ABC följer mig vart jag än är i världen hahaha ;)



Japanerna ÄLSKAR att blinga sina mobiler, så kul tycker jag
Marie & jag redo för trevlig middag.


Jag med mina personliga presenter till den Japanska Tvchefen Mr.Kanji San


På den här fantastiska Japanska restaurangen fick vi njuta av en otrolig miljö och underbar mat
sen fick vi veta att det är ett ställe som alla världens stjärnor kommer till, så som tex. Tom Cruise,
Jake Gyllenhall & Cameron Diaz. COOL ;) !!!! Mfl mfl.

På den berömda restaurangen Inakaya har inte bara vi fått njuta av miljön och den fantastiska maten utan som ni ser på bilderna så har många stora stjärnor varit där så som Tom Cruise, Jage Gyllenhag och Cameron Diaz mfl. COOL!!! ;)



Marie, jag, Josef vår japan "pappa", Sandra, Kjell & Regina sååååååå fiiiiina.

Carolina & jag i bussen påväg till Tv-studion.



Alla på plats och det är här, ALLT händer ;)


Sånt skit att inte StarBucks finns i Sverige :( MY FAVORITE!!!!


Jag utanför ett heligt tempel mitt i Tokyo.


Utsikt från Tokyo Tower, WOW!!!!


Kontrasternas Tokyo :) Såååå vackert.


Japanska naglar är LIKA blingade som mobilerna hahaha dom får aldrig nog!


Besök på ett fantastiskt ställe, vänta så ska ni få se ;)


Mitt rum på 28e våningen på Keio Plaza Hotell :)

Kommentarer
Postat av: fia

Hej Anna!!!

åå villka härliga bilder,,, villken resa ni gjort,,,, och ännu en gång SÅÅÅÅ snygg du är!!!!! KRAM fia

2009-02-09 @ 22:55:20
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0