Nu Bloggar jag bara på www.annabook.nu !!!



Hej alla vill bara skriva ett kort inlägg här för att på ett tydligare sätt hänvisa till den nya sidan där jag kommer att blogga framöver  ;)

Hoppas ni tittar in på bloggen med frågor och kommentarer. Och tro mig ALLT kommer eller behöver inte vara sockersött och snuttiluttigt, hahahaha.
Det kommer att skrivas och frågas om både det ena och andra hoppas jag. Och jag är inte svag för "kritik" eller andras åsikter. Men, fega anonyma indevider göre sig INTE BESVÄR !!! Trams beblandar jag mig inte med. Just so you know !!! Så glöm nu inte att hälsa på mig, på  www.annabook.nu  så hoppas jag på mycket kul tillsammans  ;)


Kärlek från Anna.




En slutbild med mina underbara barn Felicia, Antonio & Vanessa från mama galan 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0