Hemma igen och akut till sjukhus i ambulans :( :( :(

Livet tar verkligen snabba svängar med en ibland! Tordsagen 5feb kl.15.30 ca Ambulanse tillkalad till Frösunda!!!

Det hände en del saker i Japan som jag tyvärr inte kan berätta om just nu......men
jag har skadat mig, kände att när jag kom hem blev jag tröttare och tröttare och det gick fort !!!
Kopplar inte till det som har hänt i japan men tuppar utav istället  när jag pratar med mamma på telefon.'
Min man fick som tur var fick liv i mig, men misstänkte något allvarligt i huvudet så Ambulansen tillkalades och jag åkte in akut !!!! Hur många läkare som helst kom och titta, klämmde , kännde ,lyssnade och tog prover  prover och mera prover
samt frågor frågor frågor  som inte var sååå lätta att svara på när man som jag var helt borta!!! Och hela kroppen bara värkte :( Så hemskt att känna sig så rädd och utlämmnad............Har gjort en nackröntgen nu,


Där kunnde man konstateras att jag inte har skador på skelettet direkt ,men kan ändå ha fått ett allvarligt diskbråk i nacken
eller så är det nerver som ligger allvarligt i klämm då min högra sida inte svarar som den ska??!!!!

Blir man rädd????
Svar: JA !!!!!!


Väntar nu på en stor magnetkameraröntgen i nästa vecka så får vi se vad den säger.
Ikväll har jag bara varit hemma och sett på Melodifestivalen 1a del tävling och vad ska man säga?????
Alcazar var i alla fall riktigt bra!!!!


Och sen Nina och sen.........NÄÄÄ jag struntar faktiskt i att skriva mer....känner mig bara tom och armen, nacken och huvudet värker :(

Så nu går jag och lägger mig då jag ska ha föreställning med Sune, jag och min Antonio på Göta Lejon imorgon kl.12.00

Och just nu snurrar det bara i mitt huvud och det är nog ett starkt tecken på att jag behöver sömn.
Så ha en fortsatt skön trevlig kväll mina vänner.


Pusss sålänge från Anna back in town ;) om än liiite tilltuffsad hahahaha.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

oj, nä fy. Hoppas det blir bättre snart. Krya på dig.

2009-02-08 @ 00:25:01
URL: http://nathaliecederberg.blogg.se/
Postat av: Milton

Hej Anna! Krya på dig, hoppas att det inte är något allvarligt :( Jag skickar iallafall en massa styrkekramar // Milton

2009-02-08 @ 08:45:20
URL: http://miltonvestin.se
Postat av: Karin

Urs då, hoppas det inte är något allvarligt, krya på dig.

2009-02-08 @ 09:54:16
URL: http://sakerochting.se
Postat av: supermom

Usch vad hemskt! Hoppas att allt går bra på röntgen och att det är något de kan göra åt saken så att du snabbt blir bra igen. Kram på dig.

2009-02-09 @ 21:25:03
URL: http://mimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0