Borta bra, men hemma BÄST !!!!!!!

HÅLL I HATTEN, JAG ÄR HEMMA I SVEDALA IGEN !!!!!

Är sjukt jetlagd såååå jag kommer inte att skriva ett långt inlägg.
Men jag kan säga att hur fantastisk min tid i Japan än har varit så är känslan av att vara hemma igen
HELT HELT ENKELT UNDERBAR !!!!

Jag kunde inte gå och lägga mig för tidigt ikväll så därför när jag fick ett sms av min fina vän Johan Petre
med en förfrågan om jag ville komma på Make up Stores Party ikväll så tackade jag genast JA.

Sjukt kul att vimmla runt lite och träffa massa härliga glada vänner igen ;) Det var välbehövligt
min dotter Felicia och jag fick lite mys tid tillsammans och en varsin STOR goodiebag med oss hem ;) Nice !!!

Åt en underbar middag med hela familjen, badade barnen och läste saga för dom och när dom somnat så stack vi iväg i 2 timmar.

Men nu är jag hemma igen och ska dricka te med min underbara man och pussas ,pussas, pussas hahahaha det kan ni ju haja ;)

SOM jag har LÄNGTAT efter min underbara MAN och mina älskade älskade barn.


Hörs snart igen ;) Bloggen kommer i dagarna att flytta till min Hemsida på www.annabook.nu
Men mer info om det kommer här så snart allt är klart !!!

Kärlek från mig till er

Anna.

Kommentarer
Postat av: supermom

Välkommen hem igen då!



Att du orkade dig ut på party alldeles nyss hemkommen. Starkt gjort!



Förstår att det var härligt att komma hem till de älskade igen...



kram på er

2009-02-04 @ 23:21:57
URL: http://mimia.blogg.se/
Postat av: Sabina

VÄLKOMMEN HEM.

Gillar verkligen din blogg. Du verkar vara en jättego tjej. Man blir glad av dig.

Kram Sabina

2009-02-05 @ 00:13:15
Postat av: Anonym

välkommen hem :)

2009-02-06 @ 23:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0