Äventyret fortsätter.



Tävlingarna här i Japan tar fart kan jag lova och resultatet blir blandad kompott för oss allihopa hahaha ;)
Att vi bjuder på oss själva med råge, är inget understatement !!!

Sen kommer nog åsikterna att hagla tätt om oss alla och våra olika prestationer i det här Lekprogrammet !!!
det viktiga är nog bara att KOMMA IHÅG, att det är på LEK!!!!!!

Det finns ju som bekant en del svaga skitar som utger sig för att vara nån som dom inte är och tycker så jävla mycket om saker och ting i tid och otid !!! Till er vill jag bara säga, om det inte tilltalar er varför läser ni då våra bloggar ???!!!
Och vad det gäller svaga, osäkra, patetiska kommentarer så vill jag bara säga.


-Jag kunde verkligen inte bry mig mindre !!!! Hahahaha att man orkar ???
JAG har ett liv som NI förmodligen ALDRIG kommer att komma i närheten av !!!
Fortsätt om ni 3, 4a st vill och har såååååå mycket DÖTID i era liv ??? Av mig får ni medkännande OCH medlidande
för ni måste verkligen sakna många olika viktiga komponenter i livet och det är verkligen bara att beklaga :(

Kom med konstruktiv kritik och åsikter, DET ÄR JAG INTE RÄDD FÖR !!!!
Men låga vidriga ANONYMA kommentarer lägger jag inte någon vidare tyngd vid OCH detta TROTS att jag fortfarande är TUNG......HAHAHAHAHAHAHA

INGEN !!!! Kan knäcka mitt självförtroende. Jag har vägt 108 kg och är nu nere på 79 kg och sakta men stadigt och säkert så fortsätter den här "TJOCKISEN" att gå ner i vikt så den som skrattar bäst skrattar sist ;)


Jag kommer att ha frågor och svar dagar här på bloggen och då ska jag svara 
öppet på era genuina frågor som har äkat substans och innehåller lite intelligens ;)


Nääää nu ska jag ut i myllret igen och göra massor med tokigheter!!!

Kärlek från mig till er <3

Anna.

Ps. snart kommer det ännu mer bilder för nu har jag fått tag i en sladd tjohoooo ;) Ds.

 

Kommentarer
Postat av: Karin

Har följt din blogg sen du startade den men aldrig kommenterat något. Vill bara säga att det är jättekul att läsa. Du låter som en härlig tjej. Rätt attityd att inte bry sig om de fåniga anonyma dumma kommentarerna - jag håller med: Att dom ids lägga ner tid på sånt. Har dom inget eget liv? Nu har jag inte sett någon av de dumma kommentarer du fått (antar att du raderat dom) men jag har sett i andra mer eller mindre kända människors bloggar. Det är väl den berömda svenska avundsjukan. Fortsätt med det du gör. Ska bli spännande att se programet sen. Kram

2009-02-03 @ 12:55:47
URL: http://sakerochting.se
Postat av: Fru E

Anna, jag tycker att du verkar vara en supernajs tjej. En vän som du verkar vara växer dessvärre inte på träd. Ändra dig aldrig. Och du ser att du skriver om din kroppsförändring, måste kännas ja jag vet inte annorlunda? All lycka till dig.



Tjingeling från morsan i norr :)

2009-02-03 @ 15:41:35
URL: http://anneri72.blogspot.com
Postat av: sussi

HejAnna tråkigt med typer som måste bara vara elaka....Jag väntar på spänning på att programmet ska sändas i TV::Hoppas att allt är bra med dig kramar sussi

2009-02-03 @ 16:18:47
URL: http://superwoman.bloggspace.se
Postat av: Milton

Stå på dig Anna, människor är bara så jävla inrutade i att alla ska se ut på ett visst sätt! Jag tycker att man ska se ut som man gör, om man mår bra. Man ska ha lite att ta av när åskan går, som jag brukar säga, haha :)



Ha det toppen i TOKYO och hälsa Marie så mycket!

Kramar från f.d Hampus i Nässjö :) Nu heter jag Milton!

2009-02-03 @ 17:00:01
URL: http://miltonvestin.se
Postat av: Dee

Bra att du skiter i idioter som snackar skit. Jag har alltid gillat dig, tycker du verkar vara en supergo tjej. Och fan va du gått ner i vikt:)Du ser jättebra ut, fast jag har i och för sig alltid tyckt att du är snygg;) Kul att du skriver blogg, hoppas du fortsätter. Kram.

2009-02-03 @ 20:37:45
URL: http://deelight.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ja,precis som vi pratade om häromdagen..

Det finns så många människor som inte har ett eget liv,utan de måste trycka ner andra för att känna att de själva existerar.



Det är i ärlighetens namn faktiskt synd om de måste jag säga.



Alla har inte styrkan och självförtroendet i sig själva som vi har,utan de är bara som tomma skal som lever på andra för att få fyllning i sin tomhet.



Du är en fantastisk tjej oavsett vikt etc!!

För du har karisman och värmen och den strålar genom dina ögon och ger folk i din närhet kärlek och näring.



Du vågar blotta din själ, och det min vän är något som ingen någonsin kan ta ifrån dig!!!



Du är grym tjejen.



Puss på dig/J

2009-02-04 @ 15:43:20
URL: http://glasklart.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0