Änglarna gråter.


Vaknar och ser att änglarna är ledsna idag, och det är ju inte konstigt med tanke på att januari och februari är dom tråkigaste månaderna på hela året.

Jag har precis duschat och lagat frukost och tänt ljus i hela lägenheten, har satt på mig jeans och myströja och ska strax klä barnen. Idag ska hela familjen komma och titta på mig och Antonio och det känns alltid extra fint att ha dom i publiken ;) Sen ska Vanessa vår yngsta Flicka på dansen på Lasse Kullers och direkt efter det ska vi på Gokart Party så barnen får leka av sig ordentligt.

Men sen ska jag hem och laga mat, jag tror att det blir en Fläskfile Gryta med grönsaker och mustig tomatsås :)
berättar sen vad det blev hahahaha.
Då jag är Gastric Bypass opererad så får jag numera ofta frågan vad jag äter och hur mycket jag kan äta.
Detta är något jag kommer att skriva mera om itakt med att frågorna kommer in ;)
Älskar även att laga mat och baka så det blir även bilder på det och recept till dom som är intresserade.

Ang. mitt hälsotillstånd så är det okej, jag har vissa smärtor, blir yr om jag böjer huvudet bakåt eller vrider på det snabbt och tappar balansen ibland samt att  känseln är inte 100 på höger sida ännu. MEN jag använder förståndet och blir jag sämre så kommer jag att stanna upp.
Känner bara att just nu är det bäst att ändå vara så mycket som vanligt i alla fall och inte bara lägga mig ner och bli sämre. Men jag gör ALLT lite långsammare och tänker hela tiden på hur jag gör saker.

Vi hörs igen senare idag, ska försöka lägga upp bilder från Japan ;) Och lite annat smått och gott !!!

Ha en fin dag vart du än befinner dig.

Stor varm kram Anna.

Kommentarer
Postat av: Milton

Låter som en mysig dag! Lycka till, skönt att du är bättre! Kram

2009-02-08 @ 09:46:21
URL: http://miltonvestin.se
Postat av: Maria

Hej !



Vill bara säga att du ser jättefin ut. Vad skönt med din viktnedgång, måste kännas fantastiskt. Själv kämpar jag på med överflödskilon men har ingen riktig motivation. Hoppas allt är bra i Japan. Kram från Maria

2009-02-08 @ 11:35:46
URL: http://mariashuvud.blogg.se/
Postat av: Sussie

Hej Anna !



Jag såg dig för något år sedan på Tv när Andreas var programledare, du blev lite trackad av en av tjejerna och sedan dess har jag läst din blogg för den dan gick du från att vara en vanlig tjej till en tjej jag ser upp till och beundrar. Du sa ifrån och satte ner foten på ett strålande sätt. Vackert !



Ska troligtvis få göra den op du gjort i sommar, några bra tips ?



Stor kram från Sussie 44 år

2009-02-09 @ 18:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0